Scoop om at købe engros produkter til videresalg

Der er en masse reklamer både inden for verdens mulighed for magasin og internettet lover at give dig stor sælgende produkter på ekstreme rabatter du kan videresælge for profit. Disse reklamer hævder at tilbyde “hed-sælger” produkter på dybe rabatter for de ivrige iværksættere til at købe og videresælge. Det lyder nemt – bare købe produkter til engros, markere dem et par bukke, og sælge dem online. Så hvorfor er ikke alle gør det? Hvad er hagen?

Nå lad os tage et kig på hvordan det virker…

En ivrig iværksætter ser en annonce, der siger noget til holder af:

Tjene penge på internettet… Distributører til vores unikke produkter!

Vi give dig de hotteste-Selling produkter til engros bundpriser!

Iværksætteren derefter klikker på annoncen for flere oplysninger. Oplysninger, der består normalt af en langvarig reklamen der beskriver de enorme summer af penge, der kan gøres ved videresalg selskabets engros produkter. Engros virksomhed vil yderligere lokke iværksætteren ved at give en præsentation af deres produkter (bøger, computerprogrammer, tingeltangel, etc.), der hævder at være varm sælgere. Sammen med hvert produkt vil iværksætteren som regel finde en foreslog udsalgspris og en “engros” pris.

Lyder godt, hva? Nå, før vi besvare det, lad os følge processen. Lad os iværksætteren tager sige virksomheden på deres tilbud (og mange gør). Iværksætteren vil sandsynligvis være forpligtet til at købe en bulk orden af produkt(er) og/eller et medlemskab gebyr skal betales før produkter kan købes på discount-niveau.

Lad mig sige dette, alt hvad der vi dækket op til dette punkt kan være legitime. Men problemet er, mange selskabers reklame engros produkter er ikke legitime engros virksomheder. I virkeligheden, er de tværtimod. Jeg har fundet, at de fleste af alle de engros tilbud du se sparket rundt Internet falder ind under en af de følgende tre scenarier:

A) de rabatter (engrospriser) på produkterne, der ikke er lav nok for dig at tjene penge, og produkter er enten forældet eller har meget lille efterspørgsel

B) de rabatter (engrospriser) på produkterne, der er lav, men produkterne er enten forældet eller har meget lille efterspørgsel

C) produkterne er faktisk i efterspørgslen, men rabatter (engrospriser) er på ingen måde lave nok for dig at tjene penge

Igen, dette er min mening, men jeg fandt, at de ovennævnte tre scenarier næsten opsummerer 99% af alle engros produkt køber programmet kan du finde hele mulighed for magasiner og Internet markedspladser. Lad os undersøge hver enkelt af de ovenstående scenarier individuelt…

I scenarie A:

Du får en ubetydelig rabat på produkter med lidt at ingen efterspørgsel. Desværre, det er det mest almindelige scenario. I næsten alle tilfælde, det selskab, der tilbyder produkterne, der markedsfører sig selv som engros leverandør for produktet, men de er faktisk bare en mellemmand i mellemmand-kæden håndtering transaktion mellem dig og produkt kilde (eller en anden mellemmand). Som følge heraf vil rabatten ikke være betydelig, sandsynligvis i området 20%, der ikke er simpelthen nok af en rabat selvom produkterne, der havde en høj efterspørgsel.

I dette tilfælde betyder den diskonteringssats, hvor du får intet, fordi produkterne har ingen markedsefterspørgsel. Din grossister (mellemmænd i din kæde), dog vil gøre en fortjeneste. Hvert niveau af grossist, herunder fremstilling, vil gøre en procentdel af overskuddet ud af din oprindelige bulk køb. Eller hvis venders kræver ikke en bulk køb, men i stedet kræver et indmeldelsesgebyr, så at indmeldelsesgebyret er normalt delt op i kæden. De er fuldt ud klar over, at når de sælger du en bestemt mængde eller medlemskab, du ikke vil være tilbage på grund af den lave produkt efterspørgsel.

I Scenario B:

Din rabatprocent er betydelig, men produkterne, der har lidt eller ingen efterspørgsel. Dette er en anden fælles scenario, der er normalt et resultat af behandlingen med færre mellemled (grossister).

Den virksomhed, der leverer produkterne, der kan faktisk være en legitim niveau 1 grossist, hvilket betyder det køber produkter direkte fra produkt fremstilling, grossist kender imidlertid produkter har eksisteret i årevis og allerede markedsføres til punktet, hvor der er meget lidt efterspørgsel efter produkterne. Den bedste ting for grossist at gøre er tage, hvad det kan få for dem ved at sælge dem til ekstreme rabatter til uerfarne forhandlere.

Igen, målet med grossisten er at sælge dig en bulk køb. Som i det første scenario er grossisten fuldt ud klar over, at sandsynligheden for, at du kommer tilbage som en tilbagevendende kunde er meget lav, så målet er at opnå en fortjeneste engang og at slippe af langsomme bevægelige produkter.

I Scenario C:

De frembudte produkter er i høj efterspørgsel, men diskonteringssatsen er ubetydelig. Dette scenario er næsten altid er tilfældet med produkter, der er i høj efterspørgsel. Her vil du sandsynligvis finde den virksomhed, der tilbyder produktet til et højt niveau (niveau 3 eller højere) grossist, eller den faktiske produkt producent, som ikke er en ægte fremstilling. Sigt højt niveau grossist er udtrykket bruges til at beskrive antallet af mellemmænd mellem en grossist og produkt fremstilling. Et niveau 3 grossist angiver, at der er to mellemmænd mellem niveau 3 grossist og produkt fremstilling.

Der er mange højtstående grossister, der tilbyder produkter, der er i høj efterspørgsel til videresalg. Men som omtalt i artikel i mellemmand-kæde, en højtstående grossist simpelthen kan ikke give en betydelig rabat til dig; Derfor kan du gøre enhver fortjeneste om følgeret.

Produkt producenter er ikke ægte produkt fremstiller. Et ægte produkt fremstilling er dedikeret udelukkende til fremstilling af produkter og distribuere disse produkter til engros virksomheder, som til gengæld distribuerer produktet til distributører. En produkt producent sandsynligvis sælger de samme varer til den brede offentlighed (detail). I det væsentlige de konkurrere mod dig, og da de kontrollerer produkt og pris, de vil altid vinde.

Lokke i Scenario C er efterspørgslen af produktet. Du kender allerede produkterne sælger godt, du har sikkert set dem markedsført for en stund og der kan være nogle industri buzz går rundt om hvor gode de er.

I dette scenario, vil grossist (eller produkt producer) typisk tilbyde en lav 10% – 15% rabat på produktet for bulk-køb hævder dette er en glimrende lejlighed til at hoppe om bord og foretage en aflivning af den store efterspørgsel. Iværksætterens normalt købe ind i dette og ender med at købe flere enheder til at finde, når de tilføjer deres operationelle omkostninger i reklame produkterne de, på den allerbedste, bryde selv med en masse tabt tid.

Du kan se, er der omkostninger forbundet med gør business herunder: reklame, støtte, håndtering af ordrer, osv. Som følge af disse omkostninger i de fleste tilfælde, du simpelthen ikke kan tjene penge med en rabat på 10% – 15%, selv om produktet er i høj efterspørgsel. Selv erfarne iværksættere ville ikke gøre en tilstrækkelig fortjeneste på 10% – 15% rabat sats; de ville ikke sandsynligvis spilde deres tid med denne sats.

Sammenfattende er det underliggende problem med nogen af disse scenarier, at produkterne ikke er at være købt fra et ægte produkt fremstilling eller niveau 1 grossist. I stedet produkterne, der købes fra mellemmænd, eller produkterne er at være købt på en lav kalkulationsrente fra en virksomhed, der konkurrerer mod du til salg. I begge tilfælde vil du være forgæves.

For at undgå disse situationer, skal du absolut undgå den sammenkædning af mellemmand effekt, og sørg for at du får kvalitetsprodukter, der er i efterspørgslen, up-to-date og har god avancer. Du kan beskytte dig selv i en høj grad af grundigt undersøge virksomheden agter de at gøre forretninger med. For eksempel, når du kører ind i et produkt forhandler anmoder om en bulk orden eller medlemskab gebyr, Sørg for du har solide svar på så mange af følgende 10 spørgsmål som muligt:

1. hvor længe har virksomheden været i branchen?

2. er virksomheden købe direkte fra produkt fremstilling (ingen mellemled)?

3. er virksomheden medlem af BBB eller internetorganisation?

4. Hvad er omfanget af produkter de flytte hver måned?

5. Hvad er efterspørgslen af produkter (salgsstatistikker)?

6. findes der en produktgaranti?

7. er der garanti for levering?

8. Hvad er indstillinger for levering?

9. er der garanti produkter vil altid være til rådighed når bestilt?

10. Hvad er den politik for tilbagesendelse?

De svar, du får fra de ovennævnte 10 spørgsmål vil næsten altid bortfiltrere produkt forhandlerne, der simpelthen ikke har kvalitetsprodukter eller simpelthen ikke kan udføre dine standarder. Denne filtreringsprocessen er hurtig og vil spare dig store hovedpine i fremtiden.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *